Salami Sokołów – the best according to the Polish consumers
Salami Sokołów została najwyżej oceniona przez polskich konsumentów w teście salami, prowadzonym przez Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA). W badaniu oceniono najbardziej popularne marki na polskim rynku.
Uczestnicy badania - reprezentatywna grupa konsumentów - zostali poproszeni o ocenę najlepiej sprzedających się marek salami. Z listy blisko 20 marek konsumenci wybrali 6 najpopularniejszych - w tym Salami Sokołów.
Osoby zaangażowane w badanie oceniły produkty, odpowiadając na listę pytań za pomocą 10-punktowej skali Likerta. Każdemu pytaniu przypisano określoną wagę, a zwycięzcę wybrano na podstawie średniej ważonej dla każdej z analizowanych marek.
W opinii konsumentów Salami Sokołów zajął pierwsze miejsce, zdobywając bardzo dobre oceny w prawie każdej kategorii. Badani konsumenci wysoko ocenili jego świeżość, smak, jakość składników, brak "wzmacniaczy chemicznych". Zapoznano się także z szeroką gamą dostępnych Sokołów Salamis. Wyniki badania podkreśliły również przystępność cenową produktów Sokołów. Ponadto Salami Sokołów zdobyła pierwsze miejsce w kategorii "value for money" Co szczególnie istotne, konsumenci biorący udział w ankiecie byli skłonni polecić markę znajomym.
"Naszym celem jest dostarczenie klientom produktów najwyższej jakości, które w pełni odpowiadają ich oczekiwaniom " - mówi Bogusław Miszczuk, Sokołów SA Prezes Zarządu "Uznanie konsumentów, wysoka ocena naszych produktów i deklaracje rekomendacji naszych klientów" Marka jest zatem dla nas szczególnie ważna: pierwsze miejsce w testowych pokojach konsumenckich daje nam ogromną satysfakcję. "
Salami Sokołów wytwarzany jest z najlepszej jakości mięsa, z dodatkiem specjalnej mieszanki przypraw, nadając jej niepowtarzalny smak. Sokołów SA produkuje je od 1992 roku.
Polski Instytut Badań Jakości to niezależny instytut badawczy specjalizujący się w badaniach konsumenckich. Ankieta została przeprowadzona we współpracy z portalem Onet.