Złote medale dla produktów Sokołowa i wyróżnienie Acanthus Aureus za stoisko

Złote medale dla produktów Sokołowa i wyróżnienie Acanthus Aureus za stoisko
Złote medale dla produktów Sokołowa i wyróżnienie Acanthus Aureus za stoisko
Złote medale dla produktów Sokołowa i wyróżnienie Acanthus Aureus za stoisko

Tegoroczne Międzynarodowe Targi Poznańskie to dla Sokołowa prawdziwe święto. Deszcz nagród, wspaniali goście i ogromne zainteresowanie.

W tym roku Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych otrzymało aż 8 produktów Sokołowa. Złoty Medal MTP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród na polskim rynku, która jest przyznawana – po wnikliwej ocenie ekspertów – innowacyjnym produktom najwyższej jakości. Do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. 

Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego, poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. 

Złoty Medal MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku. Medale z rąk Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marka Sawickiego odebrali Prezes Zarządu Sokołów S.A., Bogusław Miszczuk, oraz wiceprezes Zarządu, Mieczysław Walkowiak.

Produkty nagrodzone:

Burger wołowy Prima Uczta Qulinarna
Stek z krzyżowej Uczta Qulinarna
Wołowina na pieczeń Baby Tops Uczta Qulinatna
Pasztet pieczony Naturrino
Szynka pieczona Naturrino
Schab pieczony Naturrino
Necówka Naturrino
Boczek surowy wędzony

Wszystkie produkty można było spróbować na stoisku Sokołowa, które także otrzymało wyróżnienie ACANTHUS AUREUS. Przyznawana przez Międzynarodowe Targi Poznańskie nagroda ma na celu wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy, wystawiającej swoją ofertę na poszczególnych targach. 

Statuetką Złotego Akanta nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.