Złota piątka – Perły Rynku FMCG dla Sokołowa
18. edycja Pereł Rynku FMCG przyniosła Spółce kolejne wyróżnienia. Jury nagrodziło aż pięć produktów w pięciu kategoriach. Złotą Perłę Rynku zdobyły kabanoski Sokoliki, srebro otrzymały parówki Stówki, wieprzowina z galaretką Naturrino oraz Hummus Premium. Brąz przyznano szynce szwejka.
Celem badania było wyłonienie najlepszych produktów FMCG, wprowadzonych na rynek pomiędzy marcem 2018 r. a marcem 2019 r., oraz wskazanie nowych produktów FMCG o największym potencjale sprzedażowym. Produkty były oceniane przez prezesów i dyrektorów wiodących sieci handlowych oraz stacji paliw.
Wyroby Sokołowa zdobyły aż pięć wyróżnień: w kategorii „Żywność dla dzieci” Złotą Perłą Rynku nagrodzono kabanoski Sokoliki z dodatkiem cielęciny. To produkt stworzony z myślą o najmłodszych, który jest doceniany nie tylko za walory smakowe, ale również świetny skład.
W kategorii „Pasztety i konserwy” drugie miejsce należało do galaretki z wieprzowiną z linii Naturrino. To konserwa bez dodatku fosforanów, glutaminianu sodu oraz substancji konserwujących. Hummus Premium z linii Z gruntu dobre to kolejny produkt wyróżniony przez jury. Najwyższej jakości pasta z ciecierzycy otrzymała srebrny medal w kategorii „Przetwory warzywno-owocowe”. Wśród „Produktów śniadaniowych” srebrne wyróżnienie przyznano parówkom Stówkom. Najwyższa zawartość mięsa z szynki na rynku, delikatny smak, podkreślony odpowiednio skomponowaną mieszanką przypraw to tylko niektóre atuty Stówek.
Brąz w swej kategorii („Mięso i przetwory mięsne”) otrzymała szynka szwejka – produkt, który zachwyca bogactwem smaku i różnorodnością zastosowania.
Badanie „Perły Rynku” jest największym i jednym z najstarszych projektów wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. Organizatorem badania jest Wydawnictwo Gospodarcze.
Jako jeden z liderów branży mięsnej Sokołów od lat obserwuje współczesne trendy konsumenckie. Dzięki innowacyjnemu podejściu i konsekwentnej strategii firma staje się prekursorem zmian na rynku, rozwijając portfolio o produkty, które są oczekiwane przez klientów. Dbałość o jakość i smak wyrobów pozwala walczyć o najważniejsze nagrody przyznawane w branży mięsnej.