Sukces marki Sokołów w rankingu najcenniejszych polskich marek
Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najlepszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita, ogłoszony 1 grudnia 2015 r. potwierdził pozycję najcenniejszej i najsilniejszej marki w branży mięsnej, którą Sokołów zajmuje od lat.
Ranking Polskich Marek jest prowadzony przez dziennik Rzeczpospolita już od 12 lat. Oceniana w nim jest pozycja 330 polskich znaków towarowych. Marka Sokołów w tegorocznej edycji zajmuje 13. miejsce w klasyfikacji ogólnej pod względem szacowanej wartości i 6. w kategorii mocy, czyli siły, z jaką marka oddziałuje na konsumentów. Siła marki jest określana na podstawie porównania marki z markami konkurencyjnymi.
Wycena marek w rankingu jest zgodna z regułami przyjętymi przez globalne firmy doradcze, a jej podstawą jest wielkość przychodów. Ranking mocy to kategoria oparta na badaniach konsumenckich. Oceniana w nim jest pozycja rynkowa marki, zachowania konsumentów wobec marki, postrzeganie marki oraz rodzaj rynku, na którym działa.
Silna pozycja marki w tej kategorii jest między innymi efektem bardzo wysokiej oceny jakości produktów marki Sokołów w opinii konsumentów (11. miejsce w rankingu ogólnym, 1. miejsce w branży mięsnej) oraz wysokiej świadomości marki (14. miejsce w rankingu ogólnym, 1. miejsce w branży mięsnej).