Sokołów wśród najcenniejszych polskich marek

Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa jako lidera branży mięsnej.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita” już po raz 14. W tegorocznym badaniu metodologia zestawienia została zmodyfikowana w sposób, który lepiej oddaje realia polskiego biznesu oraz warunki, w jakich funkcjonuje gospodarka. Podstawowym kryterium selekcji marek jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego.

Najważniejszą kategorią rankingu jest wartość marki, w której Sokołów zajął wysokie, 10 miejsce. To awans o 5 pozycji w porównaniu z ubiegłorocznym 15 miejscem. Co ważne, Sokołów jest najwyżej sklasyfikowaną marką z branży mięsnej. 

Rankingowi najcenniejszych polskich marek, podobnie jak w latach ubiegłych, towarzyszy zestawienie porównujące uczestników według kategorii branżowych, opracowane na podstawie wartości marek. W kategorii produktów żywnościowych Sokołów znalazł się na podium, zajmując 2. miejsce, a w branży mięsnej jest zdecydowanym liderem. Sokołów zwyciężył również w kategorii siła marki w swojej branży.