Sokołów Salami z tytułem „Hit Handlu”

Sokołów Salami Klasyczne Polskie zwyciężyło w 15. edycji konkursu „Hit Handlu” w kategorii „Wędliny paczkowane”. W konkursie tym honorowane są najlepiej sprzedające się produkty. 

Podobnie jak w ubiegłych latach, zwycięzców w konkursie „Hit Handlu 2016” wybrali detaliści – czytelnicy magazynu „Handel”. W przeprowadzonej sondzie telefonicznej wskazali oni produkty najlepiej sprzedające się w ich sklepach w okresie 12 miesięcy (od marca 2015 roku do marca 2016 roku). Badanie objęło ponad 80 kategorii (każdy z ankietowanych mógł wskazać produkty w kilku kategoriach). Sonda została przeprowadzona w kwietniu 2016 roku wśród ponad 1000 losowo wybranych detalistów z całej Polski. 

W kategorii „Wędliny paczkowane” tytuł „Hit Handlu” zdobyło Sokołów Salami Klasyczne Polskie (100 g) wyrabiane z najwyższej jakości surowca mięsnego, z dodatkiem specjalnej mieszanki przypraw zapewniającej produktowi wysokie walory smakowe.

Tytuł „Hit Handlu” jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości produktów Sokołów, docenianej przez konsumentów. Firma wykorzystuje sprawdzone surowce, w dużej mierze pozyskiwane w ramach programu współpracy z polskimi hodowcami „Razem w Przyszłość. To pozwala dostarczać klientom produkty, stanowiące idealny składnik zdrowej i odpowiednio zbilansowanej diety.