Projekt Plaża 2016 z Sokołowem – sukces działań promocyjnych lidera branży mięsnej
Przez osiem wakacyjnych weekendów, w ramach „Projektu Plaża” telewizji TVN, Strefa Sokołowa gościła w wielu nadmorskich miejscowościach. Tysiące zgromadzonych gości mogło skorzystać z kulinarnej wiedzy i doświadczenia szefa kuchni Sokołów Dominika Moskalenki, degustować najnowsze produkty oraz uczestniczyć w konkursach, grach i animacjach. Strefa Sokołowa cieszyła się wielką popularnością wśród gości nadbałtyckich kurortów.
Świnoujście, Dziwnów, Kołobrzeg, Mielno, Darłowo, Ustka, Władysławowo i Olsztyn – w tych miejscowościach podczas kolejnych letnich weekendów można było korzystać z licznych atrakcji Strefy Sokołowa. Dominik Moskalenko, doradca kulinarny Sokołowa, przedstawiał tajniki przygotowania wyśmienitych dań i przekąsek, a jego prezentacje gromadziły ogromną liczbę zainteresowanych. Goście chętnie korzystali również z atrakcji przygotowanych w Strefie Relaksu Snack&Chips oraz możliwości degustacji sokołowskich produktów, m.in.: kabanosów międzynarodowych, burgerów wołowych z Uczty Qulinarnej, Sokolików, Słowianek czy Orlików. Strefę co weekend odwiedzało od 25 000 do 37 000 osób.
Wydarzenia i aktywności z Projektu Plaża były szeroko relacjonowane w programach: „Co za tydzień” (TVN i TVN Style), „Dzień dobry wakacje” (TVN), „Tymczasem na plaży” (TTV) oraz mediach online.
Równolegle w pasie nadmorskim od Międzyzdrojów do okolic Ustki prowadzona była promocyjna akcja sprzedażowa „Projekt Lato”, w której uczestniczyli pracownicy wyłonieni drogą konkursu wewnętrznego. Lokalne punkty handlowe zostały zaopatrzone w najbardziej poszukiwane w okresie letnim produkty z oferty przekąsek mięsnych (m.in. Salami Chips, Salami Snack, Salamitki czy Orliki) oraz specjalne „wakacyjne” zestawy z piłkami plażowymi, odblaskowymi opaskami na dane kontaktowe dla dzieci i piłkami antystresowymi.