Hit Handlu 2016 dla Salami Sokołów
W tegorocznej, 15. już edycji konkursu Hit Handlu nagrodę w kategorii „Wędliny paczkowane” zdobyło Salami Sokołów. W imieniu Sokołów S.A. wyróżnienie odebrał Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu – Mieczysław Walkowiak. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich w Warszawie.
Ideą konkursu Hit Handlu jest wyłonienie najlepiej sprzedających się produktów w poszczególnych kategoriach FMCG. Konkurs jest organizowany od 2000 roku.
W tegorocznej edycji najlepsze produkty zostały wyłonione w 83 kategoriach. Zwycięzcy zostali wybrani przez detalistów, którzy w sondzie telefonicznej wskazali najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty z poszczególnych kategorii. Sonda została przeprowadzona w kwietniu 2016 roku, a badanie obejmowało okres 12 miesięcy. Merytoryczny patronat nad konkursem objął instytut Centrum Monitorowania Rynku.
Salami Sokołów (100 g) – zwycięzca w kategorii „Wędliny paczkowane” – powstaje z najwyższej jakości surowca mięsnego, z dodatkiem specjalnej mieszanki przypraw, co zapewnia mu wyjątkowe walory smakowe. Sokołów S.A. produkuje je od 1992 roku.
Zdobyte wyróżnienie jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości produktów Sokołów i zaufania, jakim cieszą się one wśród konsumentów. Priorytetem firmy Sokołów S.A. jest dbałość o bezpieczeństwo produkcji, która odbywa się zgodnie z wymaganiami międzynarodowych standardów IFS oraz BRC, a o przestrzeganie norm w tym obszarze dbają wysoko wykwalifikowani specjaliści. Dzięki nowatorskiemu programowi współpracy z polskimi hodowcami „Razem w Przyszłość”, Sokołów pozyskuje wysokiej jakości surowiec mięsny, z możliwością kontroli na każdym etapie produkcji.