Złote Paragony kolejny rok z rzędu dla Sokołowa
Zakończyła się tegoroczna edycja konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, organizowanego przez miesięcznik „Hurt&Detal”. Pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęły szynka nadbużańska oraz salami delikatesowe Gold, a wyróżnienia zdobyły kabanoski Sokoliki oraz mięsiwo z golonką.
To już kolejny rok, gdy produkty Sokołowa zdobywają nagrody w kilku kategoriach prestiżowego konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. 9 edycja konkursu przyniosła aż dwa pierwsze miejsca oraz dwa wyróżnienia dla produktów Sokołowa. Nagrodzone zostały wyroby, które w sposób szczególny wpłynęły na rozwój handlu detalicznego oraz wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku.
Pierwsze miejsce zdobyły szynka nadbużańska (w kategorii „Wędliny na wagę”) oraz salami delikatesowe Gold w plastrach (w kategorii „Wędliny premium”). Wyróżnienia natomiast otrzymały kabanoski Sokoliki (w kategorii „Wędliny konfekcjonowane”) oraz mięsiwo z golonką (w kategorii „Pasztety i konserwy”).
Do konkursu zostało zgłoszonych ponad 430 produktów z branży FMCG, które rywalizowały ze sobą w 65 kategoriach. Wyboru zwycięzców poprzez głosowanie dokonują kupcy – właściciele sklepów detalicznych, którzy są czytelnikami największego branżowego miesięcznika „Hurt&Detal”. Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego KANTAR TNS, a jego organizatorem jest miesięcznik „Hurt&Detal”.