Sokołów z nowym logo

Tradycja w nowoczesnej odsłonie

Sokołów – jedna z wiodących marek branży mięsnej w Polsce, prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment. 
Nowy znak graficzny jest ewolucją poprzedniego. Celem rebrandingu było uwspółcześnienie, poprawienie czytelności oraz uproszczenie logo. – Poprzedni znak firmowy towarzyszył nam przez wiele lat, ciesząc się ogromną rozpoznawalnością i symbolizując renomę marki Sokołów – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Głównym założeniem wprowadzonych zmian było jego unowocześnienie, przy zachowaniu kluczowych, charakterystycznych wyróżników, do których nasi konsumenci są bez wątpienia mocno przywiązani. Sokołów to firma, która czerpie z tradycji to, co najlepsze, a jednocześnie jest prekursorem zmian w branży, kreuje trendy i słynie z innowacyjności. Nasze nowe logo jest wyrazem tych właśnie atrybutów Sokołowa.

W nowym logo zachowana została kluczowa symbolika. Pozostał w nim charakterystyczny liść dębu z kształtem drzewa, obrazujący tradycję, siłę i stabilność. 
Wyraz „Sokołów” został uwydatniony, poprzez użycie większej, nowocześniejszej, bardziej klarownej typografii, wzmacniającej czytelność. Jednocześnie autorski krój fontu podkreśla oryginalność.
W nowym znaku graficznym wprowadzony został claim: „Tradycja od 1899”. Stanowi on odwołanie do początku działalności dawnego zakładu w Poznaniu, którego tradycje kontynuuje Oddział Sokołów S.A. w Robakowie.  
Zachowany został również nieodmiennie kojarzony z marką Sokołów głęboki, bordowy kolor, który podkreśla szlachetność i prestiż, zwłaszcza w połączeniu ze złotym odcieniem. Jednocześnie zastosowana biało-czerwona kolorystyka nawiązuje do polskości marki Sokołów.

Proces rebrandingu oznacza także wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Szata graficzna opakowań zostanie ujednolicona i odświeżona. Ich nowoczesna estetyka poprawi czytelność, wzmocni rozpoznawalność i podkreśli wysoką jakość produktów. Pierwsze produkty w opakowaniach z nowym logo są już dostępne w sprzedaży.