Sokołów ulubioną marką Polaków
W badaniu przeprowadzonym przez instytut GFK Polonia „Ulubiona Marka Polaków” Sokołów wygrał w dwóch kategoriach produktowych, a w jednej zdobył wyróżnienie. To najlepiej oceniona przez respondentów firma z branży mięsnej.
Sokołów był najczęściej wskazywaną marką w kategorii „Wędliny i kiełbasy” oraz „Wyroby mięsne dla dzieci”. Polacy docenili produkty firmy również w sekcji „Kabanosy”, w której przyznali jej wyróżnienie.
Tak liczne nagrody to efekt pracy włożonej w budowanie rozpoznawalności marki, której podstawą jest zaufanie – mówi Cezary Jasiński, Dyrektor Spółki ds. Marketingu Sokołów S.A. – Priorytetem dla nas, jako jednego z liderów w branży, jest dbałość o wysokie standardy produkcji oraz o bezpieczeństwo każdego wyrobu. Dowodem na realizowanie tego celu jest zwycięstwo w bardzo ważnej kategorii – „Wyrobów mięsnych dla dzieci”. To szczególna grupa produktów adresowana do najmłodszych konsumentów, którzy zasługują na to, co najlepsze. Specjalnie dla nich stworzyliśmy markę Sokoliki, bogatą w propozycje śniadaniowo-przekąskowe dla dzieci – dodaje.
Celem badania było wyłonienie przez konsumentów ich ulubionych marek FMCG w różnych kategoriach. Badanie przeprowadzono na próbie 1000 osób w wieku 18-65 lat (za pomocą metody CAWI). Respondenci mieli wskazać marki, które utożsamiają z daną kategorią produktową. Logo, czyli symbole graficzne marek, pojawiały się w sposób losowy, nie były uporządkowane alfabetyczne, co przekłada się na wiarygodność wyników. Organizatorem badania było Wydawnictwo Gospodarcze.
Więcej o badaniu można przeczytać na: https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/ulubiona-marka-polakow-polek-2019-poznaj-wyniki-ba,53793/1.